Voor vragen of aanmeldingen kunt u bellen of emailen. Dit geldt voor zowel cliënten als verwijzers.
Ik reageer telefonisch, dan wel per mail binnen 48 uur op werkdagen.
In een noodsituatie, bijvoorbeeld bij suïcidaliteit, is het van belang dat u altijd contact opneemt met uw (waarnemend) huisarts of de crisisdienst (voor Amsterdam 020 – 788 53 33).
Let op:
Mijn e-mail is niet beveiligd. Wees dus voorzichtig met privacy gevoelige informatie bij het sturen van een mail. Wanneer u bij mij in behandeling komt, dan gebeurt eventuele correspondentie met een beveiligde emailservice.
Bekijk mijn privacystatement om te zien hoe ik omga met uw gegevens.
Wachttijd
Januari 2024: AANMELDSTOP
Wachttijden hanteer ik niet. Als ik geen plaats heb, dan verwijs ik door naar een collega met wie ik samenwerk.
Wanneer de wachttijd langer is adviseren wij u altijd contact op te nemen met uw zorgverzekeraar en te vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een andere zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).
Vakantie en vrije dagen 2024
19 januari, 23 januari
20, 21, en 23 februari
22 juli- 25 augustus
21 december - 6 januari (2025)